but I wont cry for yesterday

ordinary world duran duran lyssnar jag på, jävligt skön låt.

Aja patrik här igen, jag är nu tilbaks efter att jag avbröts igår, det var en tjejkompis som kom förbi med några öl - som en räddare i nöden, eller nåt <3

aja back to business, jag träffade honom och en till kompis ikväll, kom precis därifrån, sista gången på månader- jag såg honom... känner mig totalt omotiverad just nu, men det accepterar jag. För att protestera mot för många ickelojala kompisar säger jag upp kontakten med alla jag inte litar på, har aldrig velat vara kompisar med dom ändå så det känns som en ny fräsch start. det var alltså många jag skrivit om i tidigare inlägg här på bloggen, misslyckade personer som man kan ha kul med men som man inte vet att man ska lita på utan alltid har hållt kort.

fan ska jag skriva, jag är bara paff för en fet förändring som kommer ske..

:(

vet inte vad jag ska skriva. går bra på jobbet iallafall, klättar uppåt, inte för att det ger någon tröst men livet leker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man får
aldrig chatta med dig längre, vart håller du hus? /unknown90

2007-10-28 @ 01:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback