Herren på täppan

finns så m¨ånga tankar just nu. Jag har skrivit 5-15 rader här i rutan 3 gånger nu men allting har bara blivit "nej fan det funkar inte", vet inte riktigt hur jag vill skriva av mig. jag sitter här, ensam, julafton. men jag njuter som fan, inte så ofta jag är själv längre, har svarat på massa julsms och skickade nya (min generation kör inte med julkort utan nu räcker det gott med ett roligt god jul formulering i form av SMS-spar massa tid!).

Har inget direkt av värde att dela av mig just nu, jag har inte hunnit tänka på julen för fem öre så jag har ingen julkänsla i mig, känns lite trist men jag måste prioritera, buz lately, ive been slipping closer the edge, and if I do, Ill be losing too much I wont even get the energy fighting back for a long long time! so fuck you all and merry xmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback